vrijdag 29 april 2016

Galley Beggar - live at Roadburn (Tilburg ,Holland)April 16th 2016

                                  Foto Arthur
Het Roadburn festival is een jaarlijks evenement in Tilburg met muzieksoorten als Stonerrock ,DoomMetal,Black Metal e.a,niet het soort muziek waar je mij misschien zou verwachten.Op uitnodiging van de kids(wel echte liefhebbers) vorig jaar toch maar eens geprobeerd,het was dermate bevallen dat ik ook deze keer de uitnodiging niet af kon slaan.Er heerst een geweldige sfeer,pubiek uit heel de wereld,en ook voor een muziekliefhebber als mij is er genoeg te genieten.In een van de bijgebouwen,een omgebouwd kerkje zag ik drie mooie optreden achter elkaar ,waaronder onderstaande band.


Galley Beggar - live at Roadburn (Tilburg... door  morrisanddylan

Ik waande me even terug in de jaren 70,deze band speelde in de traditie van Fairport Convention ,Fotheringay,Trees , Pentangle e.o  Erg mooi optreden van deze ,mij onbekende band in een sfeervolle stampvolle zaal.

 
Galley Beggar - live at Roadburn (Tilburg... door  morrisanddylan


Galley Beggar bestaat uit:
 
Paul Dadswell- drums,percssion.David Ellis-guitars,vocals.Mat Fowler -guitars,mandolin,vocals.
Bill Lynn -bass.Celine Marshall-violin.Maria O"Donnell -vocals.

 
Galley Beggar - live at Roadburn (Tilburg... door  morrisanddylan


 “For any fans of the traditional Folk Rock genre, the addition of Reformation House to your record collection can only be a good thing.”
Bright Young Folk

http://www.galleybeggar.com/wordpress/


    Een reactie posten