dinsdag 6 augustus 2013

Van Morrison - See Me Through/Soldiers Of Fortune/Thank You For Letting Me.../Burning Ground.


    Op 2 en 3 Februari 1997 stonden Van Morrison en zijn band 2 avonden in The Waterfront Hall in Belfast.Van en zijn band waren ,getuige deze beelden, prima in vorm.In deze bezetting mocht ik ze een jaar eerder in Utrecht(Vredenburg )zien. Ook dit was een prima optreden.Echter,wat de bedoeling is van twee bassisten in een band is mij niet helemaal duidelijk.Een van de hoogtepunten van deze concerten was wat bij betreft deze medley met o.a nummers van het album "The Healing Game"


          See Me Through-Soldiers Of Fortune-Thank You For Letting Me..-Burning Ground

   The Van Morrison Band: Haji Ahkba,Flugelhorn&Trompet-Robin Aspland,Keyboards-Geoff Dunn,drums-Pee Wee Ellis,Sax-Georgie Fame,Keyboards-Leo Green,sax-Matt Holland,Trompet-Ronnie Johnson,Guitar-Nicky Scott,Bass-Alec Dankworth,Bass-Brian Kennedy,Vocals.                 

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow! Great! Thank you for posting this!

Elsa

aart zei

dank je Elsa,helaas niet helemaal synchroon.

vanfan zei

Heimwee ....

Anoniem zei

naar Rotterdam, Vanfan?

Elsa

vanfan zei

Ja ... en naar Liverpool ... en naar Dusseldorf.
Ik wacht tot hij weer 'in de buurt' komt.