woensdag 2 juni 2010

Van Morrison The Garden/You Send Me

Deze post is voor Gerrit,mijn blogvriend uit het hoge noorden.Behalve liefhebber van de muziek van Willy Deville ,Van,Neil e.a heeft Gerrit ook groene vingers.Kijk maar eens op zijn mooie weblog Gerrit,s Hoya Flowers http://hoyaflowers.blogspot.com/
Deze songs zijn zeker op Gerrit van toepassing The Garden(al bedoelt Van volgens mij een ander soort tuin) en You Send Me ,voor al de mooie muziek die Gerrit mij regelmatig toestuurt.


Van Morrison The Garden/You Send Me

Live at the Nynex Arena Manchester 21 June 1996.
Big hand for the band!!
Geoff Dunn-Pee Wee Ellis-Georgie Fame-Leo Green-Matt Holland-Ronnie Johnson-Brian Kennedy-Nicky Scott-Haji Ahkba-Robin Aspland-Alec Dankworth-Ralph Salmins.

Big hand for The Woolhalltapers!Great Work!
Een reactie posten