woensdag 2 juni 2010

Van Morrison - The Garden/You Send Me (Nynex Arena Manchester 21 June 1996).



Deze post is voor Gerrit,mijn blogvriend uit het hoge noorden.Behalve liefhebber van de muziek van Willy Deville ,Van,Neil e.a heeft Gerrit ook groene vingers.
Deze songs zijn zeker op Gerrit van toepassing The Garden(al bedoelt Van volgens mij een ander soort tuin) en You Send Me ,voor al de mooie muziek die Gerrit mij regelmatig toestuurt.


Van Morrison The Garden/You Send Me

Big hand for the band!!
Geoff Dunn-Pee Wee Ellis-Georgie Fame-Leo Green-Matt Holland-Ronnie Johnson-Brian Kennedy-Nicky Scott-Haji Ahkba-Robin Aspland-Alec Dankworth-Ralph Salmins.

Big hand for The Woolhalltapers!Great Work!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterend, bedankt Arthur! Mooie introductie voor Brian Kennedy. Prachtig pianospel, je hoort bloemblaadjes en regendruppels vallen! Is dat Haji Ahkba, die met Van het duet doet?

Elsa

aart zei

Yes,it is.

Vanfan zei

Prachtig.
Big hand for Robin Aspland!

Anoniem zei

Mooie weblog van Gerrit uit het hoge Noorden. Ik zie dat hij op Hemelvaartsdag op de bloemenmarkt in Leeuwarden is geweest. Leuk en prachtige hoya's!

Elsa