dinsdag 27 augustus 2019

Dave Warmerdam Band - Swing Wespelaar/Culemborg Blues Festival.

                                  Foto,s Leo Gabriels

Door onvoorziene omstandigheden moest ik deze editie van Swing Wespelaar aan me voorbij laten gaan.Gelukkig verschijnen er op de sociale media tegenwoordig voldoende filmpjes en foto,s die me laten zien wat ik allemaal gemist heb.Zo ook deze band waar ik vooraf goede berichten had gehoord.
Een week later zag ik de band op het Culemborg Bluesfestival ,en er was geen woord teveel gezegd.
Ook hier een geweldig optreden,covers met verassende arragementen en prima eigen nummers.Band met toekomst!


Our Fire Still Burns On

De band: Dave Warmerdam-keys/vocals.Janne Timmer-vocals.Sonny Ray-guitar.
Lars Hoogland-bass.Rick van der Voort -drums.


 film bij ariaan68

In Culemborg een prachtige set op een sfeervol en bomvol marktplein.Een mix van jazz .blues en een beetje fusion.Mijn gedachten gingen,mede door de zang en het gitaarwerk ook uit naar een vroege Big Brother & The Holding Compagnie .Ik kijk uit naar het volgende optreden........

                                                       Foto Pemmy Larmené

                                              https://www.grewarmoovetown.nl/daverdamband
                                             


 






4 opmerkingen:

Marjon Warmerdam zei


Dank voor de mooie recensie!
De juiste websitepagina voor deze band: https://www/groovetown.nl/davewarmerdamband

:-)

aart zei

ok zal het veranderen

aart zei

link werkt niet?

art461 zei

https://www.groovetown.nl/davewarmerdamband