maandag 3 februari 2014

Jan Akkerman & Eric Vloeimans - Schuttershof Middelburg (2-2-2014)

                       
                             (foto Arthur)
Na James Blood Ulmer vorige week ook ditmaal weer een prima concert in het altijd gezellige Schuttershof in Middelburg. In tegenstelling tot een week eerder deze keer een volle zaal met een enthousiast publiek.Als Jan Akkerman in de buurt is ben ik meestal van de partij,en deze keer met Eric Vloeimans geeft het optreden voor mij een extra dimensie.Twee geweldige muzikanten die elkaar de ruimte geven om te soleren,ik ,en velen met mij hebben erg genoten.


 How is the weather Filmed by Willem Minderhout

Leuke bijkomstigheid is dat een toeschouwer enkele nummers mooi gefilmpt heeft ,zodat we nog even terug kunnen blikken op dit mooie optreden. Willem ,ik ken je niet maar BEDANKT!


 Minor Details filmed by Willem Minderhout

 Jan Akkerman (gitaar), Eric Vloeimans (trompet), Coen Molenaar (toetsen), David de Marez Oyens (bas) en Marijn van den Berg (drums).


Mena Muria Filmed by Willem Minderhout

Geen opmerkingen: