zondag 13 oktober 2013

LavendoreRogue at De Viersprong (Ned.) 11 Okt.- 2013

JoJo Burgess(foto Gert Schipper)

 Het zat de organisatoren van de bluesavond afgelopen vrijdag in De Viersprong niet mee. Voordeur van het cafe was kapot(ging niet meer open)het dak was lek ,en vooral, de aangekondigde band "Hokie Joint" zou deze avond niet optreden.Het bleek allemaal geen probleem te zijn,de voordeur werd de zijingang,een emmer loste de lekkage op en het belangrijkste ,LavendoreRogue was een prachtige vervanger!De band komt voort uit Hokie Joint,en als ik het goed begrepen heb willen ze wat meer dan uitsluitend blues georianteerde muziek brengen.Wat mij betreft uitstekend geslaagd,we zagen een wat new -wave.punk ,rockachtig optreden,met uitsluitend eigen nummers maar ook met een prachtige Stones cover(When The Wip Comes Down) en de afsluiter Goodnight Irine ,massaal meegezongen en gedeind.Het was het eerste optreden van de band in Nederland,wat mij betreft erg veelbelovend en ik denk wel dat we nog meer van deze band zullen horen.Ik wil de organisatoren bedanken voor de zoveelste mooie muziek avond en hoop dan ook dat ze nog lang door zullen gaan.Onderstaand filmpje geeft een mooi sfeerbeeld van de avond ,de prachtige foto,s zijn van Gert Schipper


The Maze/Lucky Boy . Filmpje Aart ,Foto,s Gert Schipper

 Lavendorogue are: JoJo Burgess-Vocals,Joel Fisk-Guitars&Voals,StephenCutmore-Drums,Rob Barry-Bass,Warren Lynn -Keyboards. Website: http://www.lavendorerogue.com/


Geen opmerkingen: