zaterdag 6 april 2013

Neil Young - Hold You In My Arms ( Ahoy , Rotterdam 24 July 2001)



2001 was een mooi jaar voor de die-hard Neil Youg fan ,dus ook voor Arthur.
Donderdag 21 Juni 2001 gaf Neil samen met Crazy Horse een concert in Ahoy,prima optreden niks mis mee .
De dames waren niet van de partij,Like a Hurricane werd helaas niet gespeeld ,maar ik was toch wel tevreden.Maar dan de verrassing !Al spoedig bleek dat Neil zijn Europese toernee ook zou afsluiten in Ahoy ,dus 24 July wederom naar Rotterdam en het zou een gedenkwaardige avond worden.Neil Young in topvorm ,Pegi en Astrid waren van de partij ,en een prachtige lange uitvoering van Like a Hurricane.Natuurlijk passeerden alle grote hits de reveu ,een prachtige akoestische set en veel speciale momenten zoals onderstaand nummer.In mijn beleving was het een van de mooiste concerten die ik van Neil meegemaakt heb.


Hold You in My Arms ( album Are You Passionate?)

The Band:
Neil Young -Vocals,Gitaar,Piano,PumpOrgan,Frank Sampedro-Gitaar,Keyboards,vocals
Billy Talbot-Bass,Vocals,Ralph Molina-Drums,Vocals,Pegi Young-Zang,Astrid Young-Zang


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie song. Soul! Ontroerend, in al zijn eenvoud.

Elsa

Anoniem zei

Arthur, pas nu zie ik op je blog, dat je heel veel over Van Morrison hebt geschreven, met soms mooie opnames erbij; helaas zijn er een aantal verwijderd.

Dit heeft wel niets met Neil Young te maken, maar ik weet niet waar ik anders op eerdere blogs van je kan reageren.

Elsa

aart zei

Klopt ,vorig jaar had ik een vast itempje Woensdag Van Morrison dag,met elke woensdag een Van Morrison filmpje,Helaas kreeg ik enkele malen een waarschuwing dat ik die filmpjes moest verwijderen i.v. m rechten enz.dus ben ik er maar mee gestopt.Ondertussen heb ik weer zoveel materiaal dat ik het maar weer eens ga proberen met ingang van volgende week.

Anoniem zei

Kwam zonet e.e.a. tegen op YouTube over eerder genoemde persoon.

Elsa