woensdag 1 april 2009

Paul de Munnik sings Van Morrison


Toegegeven,ik heb hemaal niks met de muziek van Acda & de Munnik.Slappe teksten ,matige muziek,kortom niks aan dus .Maar wat betreft een helft van het duo moet ik mijn mening toch wel een beetje herzien.Via het mooie weblog van VanFan kwam ik onderstaande filmpjes op het spoor en eerlijk is eerlijk,die Paul de Munnik geeft toch een aardige interpetatie van die mooie Van Morrison songs.


Prof. Nomad featuring Paul de Munnik zingen Sweet Thing van Van Morrison, tijdens de Van Morrison Tribute op 27-3-2009 in de Bosuil in Weert


Prof. Nomad featuring Paul de Munnik speelt Young Lovers van Van Morrison.


Prof. Nomad featuring Paul de Munnik speelt Stoned Me van Van Morrison,

Big hand for the Band!!!!
Prof.Nomad
http://www.bartelbartels.nl/bartelbartels.htm


Geen opmerkingen: