dinsdag 9 april 2019

Stevie Ray Vaughan & Johnny Copeland - Tin Pan Alley (Montreux 1985)

 
 Stevie Ray Vaughan (Dallas (Texas), 3 oktober 1954 – Chicago (Illinois), 27 augustus 1990)

Van Eelco Gelling tot Jan Akkerman,van Jimmy Page tot Eric Clapton,van Carlos Santana tot Jeff Beck ,van Pete Towsent tot Joe Bonamassa en vele,vele andere topgitaristen ik heb ze allemaal ,,live,, in aktie gezien en vond het allemaal even mooi.
Ik heb er echter een gemist ,en mischien wel de allerbeste in zijn genre,
Stevie Ray Vaughan.Ik weet eigenlijk niet of hij ooit in Nederland heeft opgetreden.
Gelukkig is er prachtig DVD materiaal van deze gigant in omloop en zijn registratie van zijn optreden in Montreux die ik sinds kort in mijn bezit heb behoort nu al tot een van mijn favoriete concert DVD,s .Hieronder een fragment met als gast Johnny Copeland.


Tin Pan Alley -  Steve and Johnny Copeland Montreux 1985





                                          Johnny Copeland (March 27, 1937 – July 3, 1997)

Geen opmerkingen: