vrijdag 24 juli 2009

Peer Blues 18-19 July 2009 Part Two

Mede al die mooie filmpjes nog een terugblik op het Bleusfestival van Peer van afgelopen weekend.


Joe Bonamassa
Ik schreef het al eerder,deze man word al maar beter,dit is het accoustise gedeelte uit zijn set.
http://www.youtube.com/user/mrijnen

Steve Winwood
Een van de vele hoogtepunten van het festival,en een prachtige afsluiter van de zaterdag.
Mooie samenvatting van zijn optreden,gefilmpt door Alex,
The band:
Steve Winwood-vocals,guitar,hammond
Jose Neto -guitar
Richard Bailey-drums
Paul Booth-sax,flute,organ
Karl vandenBossche-percussion

Alex,Thank you very much!!!
http://www.youtube.com/user/alptichka

Roger McGuinn
Tijden het optreden van Roger realiseerde ik mij dat ik hem 39! jaar geleden voor het laatst had zien optreden.In 1970 Kralingse bos Rotterdam tussen de buien door, The Byrds.
Wie had kunnen bedenken dat ik zoveel jaren later hem weer in Peer zou tegenkomen samen en met die andere levende legendes,....en ze kunnen het nog steeds!
Gefilmpt door Alex.



John Mayall
Na wat opstartproblemen(zie mijn eerdere bericht) toch een goed optreden
Room to Move ,Klassieker!
The Band:
John Mayall-vocals,keyboardsharmonica(als ze er zijn),guitar.
Rocky Athas-guitar
Tom Cannings-keyboards
Greg Rzab-bass
Jay Davenport-drums

1 opmerking:

Blue Suede Shoes zei

Hallo Arthur...ik ben zeer geïnteresseerd in McGuinn audios en videos in Peer...iets anders dat je zou kunnen tonen ? dank bij voorbaat.