maandag 14 september 2020

Armand - Ben ik te min

 

                                                                ///////////////////////////////////

                                                          Armand van Loenhout
Herman George van Loenhout (Eindhoven, 10 april 1946) beter bekend als Armand, is de Nederlandse protestzanger die ook wel "de Nederlandse Bob Dylan" genoemd wordt. Zijn hit "Ben ik te min" is een klassieker. 

                                  
                            
                              Ben ik te min is een hitsingle uit 1966 van Armand.Het lied staat op de B-kant van zijn tweede single, Een van hen ben ik.Een van hen ben ik kwam niet verder dan de tipparade, maar toen Radio Veronica enkele maanden na het verschijnen de B-kant draaide, werd Ben ik te min ontdekt en stond dit 14 weken in de Top 40.

Armand, artiestennaam van Herman George van Loenhout (Eindhoven, 10 april 1946 – aldaar, 19 november 2015) R.I.P.
 

 

 

.

.

Geen opmerkingen: