maandag 25 december 2017

Terugblik op concertjaar 2017.Hoogtepunten - Joe Bonamassa , Geb.T Bergen Op Zoom (21 Mei 2017)

    Een aangename verrassing op die zondagmiddag.In eerste instantie te laat voor tickets van dit evenement,maar omdat een vriendin op het laatste moment verhindert was kon ik toch nog aanwezig zijn(nog bedankt Yvonne)Een mooie avond ,ook met Jan Akkerman Danny Vera,Phil Bee ,e.a.
Hoogtepunt natuurlijk het optreden van Joe Bonamassa,een kleine drie kwarier maar Joe haalde alles uit de kast .In een woord geweldig

     Film Vincent Lyons

JOE BONAMASSA ONTVANGT SENA PERFORMERS EUROPEAN GUITAR AWARD 2017 De Amerikaanse superster Joe Bonamassa heeft zondagavond 21 mei de Sena Performers European Guitar Award 2017 ontvangen in poppodium Gebouw-T in Bergen op Zoom. De held uit Los Angeles reageerde geĆ«motioneerd toen hij uit handen van Jan Akkerman de award kreeg uitgereikt. ”Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet zeggen. De warmte en de liefde voor mij en muziek die ik hier voel is overweldigend.”

 Fotografie (C) Marco van Rooijen / BluesMagazine.nl

Geen opmerkingen: