zondag 17 juni 2012

Doug Macleod live at Naked Song Festival 16-6-2012

                                          Doug Macleod - Muziekgebouw Eindhoven 16-6 -2012
Het was weer een tijdje geleden dat ik Doug in aktie had gezien,ik volg deze bluesman al jaren en ik mag me dan ook wel een fan noemen...Een bluesman met een geheel eigen stemgeluid,prima gitarist en een prachtige verhalenverteller.Ik had een mooie zitplaats vooraan en kon dan ook dit mooie filmpje maken.Erg genoten,Doug Macleod op zijn best!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, goed zeg, zijn optreden in het Muziekcentrum Frits Philips in Eindhoven! Twintig jaar geleden werd dit Muziekcentrum geopend en het eerste popconcert werd gegeven door Van Morrison! Ook bijgewoond?

Elsa

aart zei

Nee,Van heb ik daar niet zien optreden .Wel een erg mooie zaal ,en een prima programmering.Door de weeks zijn er veel singer/songwriters te horen,helaas meestal op maandag en dan vind ik het net wat te ver rijden.Ik kom wel al een paar jaar op dit Naked Song festival,altijd erg leuk.