vrijdag 2 november 2012

Dave Matthews & Friends -Trouble


David John "Dave" Matthews is  geboren in Zuid - Afrika ,de singer/songwriter is het best bekend als zanger en gitarist(accoustic).De band is een van best verkopende live acts in Amerika.
Zelf zag ik hem jaren geleden in aktie op het Haags Park Pop maar heb daar niet zoveel herinneringen aan.Het was mijn muziekvriend uit het hoge noorden(Gerrit) die Dave weer onder mijn aandacht bracht en mede dankzij hem ben ik ook diverse live DVDs rijker.Onbegrijpelijk dat deze topper in Europa en Nederland relatief nog vrij onbekend is.Onderstaand optreden is niet met zijn eigen band maar met een paar muzikale vrienden waaronder Trey Anastasio (Pish)

                  Trouble               Bonnaroo Fesival 2004

more Bonaroo
 http://arthurfromholland.blogspot.nl/2008/10/bonnaroo-1.html

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dave Matthews: mooi! Ja, die Friezen hebben er wel kijk op. ;)

Elsa

stokroosje zei

mooi, Aart
Ik hoorde in het "circuit" dat ze volgend jaar naar Nederland komen, samen met Warren Haynes en de TTB, of droom ik....................

aart zei

Ik moet het nog zien Gerrit ,maar het zou wel mooi zijn.Als Butch Trucks en Gregg Allman dan ook nog meekomen hebben we The Allman Brothers er gratis bij.