zondag 24 juli 2011

Bob Dylan & Liz Sioussi - The Times They Are Changing



Dat was even schrikken voor Bob,staat er opeens eens vrouw met een ,,Rolling Thunder Revue,,hoedje voor zijn neus.Het gebeurde tijdens een concert in Eindhoven in 1993,en ook de securety boys waren daar niet blij mee.Maar na van de eerste schrik bekomen te zijn begon Bob het wel leuk te vinden,zeker toen bleek dat desbetreffende dame ook nog goed kon zingen en haar teksten te kennen .


The Times They Are Changing (Bob & Liz Eindhoven 1993)

Het publiek had al snel door dat hier wat bijzonders aan de hand was,regageerde enthousiast en zorgde voor een prachtige happening.
Liz Sioussi is een uit Zwitserland afkomstige singer /songwriter ,heeft voor zover ik weet een album uitgebracht.Zij vertelde over haar optreden :"This is what I always dreamed of. I almost didn't dare, but still I took a chance on it. Of course I expected to be taken away immediately. To me this is the most beautiful thing I ever experienced."

Liz Sioussi Website
http://home.datacomm.ch/gbieri/liz.html

1 opmerking:

Anoniem zei

Wow, ben er helemaal ondersteboven van: die Liz Sioussi, dat ze dat durfde!

Het doet me denken aan die keren dat ik mezelf in Eindhoven rond de bühne ook heb overtroffen i.v.m. theatershows waarin mijn broer destijds meespeelde.

Elsa