zaterdag 16 mei 2009

Folksurvivalclub De Wegwijzer 15-5-2009

(foto Arthur)
The Watchman present Folksurvivalclub Ankie Keuls Marjan Cornille Ad van Meurs
..
Down The Wire

Zoals ik eerder schreef op dit weblog, als regelmatig bezoeker van festivals en concerten kom je minstens een keer per jaar Ad van Meurs wel een keer tegen.Soms onder de naam The Watchman,de andere keer met No Blues en deze keer was het Folksurvival club.
.
The Emigrant

Soms heet het Americana,dan weer Arabicana soms ook gewoon Blues ,maar hoe het ook mag heten,ik noem het gewoon heerlijke luistermuziek.
Mijn ,,thuistheatertje,, De Wegwijzer is bij uitstek de geschikte lokatie voor dit soort muziek,een muistil publiek wat echt luistert en de muziek op zijn waarde weet te schatten.
.
Won,t You Try

De mooie stemmen van Ankie en Marjan en het jaloersmakende gitaarspel van Ad,ik had gewoon weer een topavond.
.
The Things

Natuurlijk moest ook de CD collectie weer aangevuld worden(mijn kast word te klein)
maar dit album is zeer aanbevolen.


http://www.folksurvival.nl/

Geen opmerkingen: