zaterdag 5 januari 2008

MEERMAN & VAN LIGTEN (Up To You) Repost!!

Soms dwaal je weer eens door de archieven van je weblog en wat blijkt?soms is op de een of andere manier opeens de muziek verdwenen!Zonde!Vandaar deze update deze post.
Met nog wat extra muziekfragmenten en een filmpje van het duo.Ik weet niet of ze tegenwoordig nog wat samen doen,maar dit blijf nog steeds een mooi album,



Memories

Tijdje geleden kreeg ik een CDtje in handen met de vraag wat ik ervan vond.
Na een keer luisteren had ik mijn oordeel al klaar,in een woord Prachtig!
Het waren oud Wild Romance drummer Kees Meerman en IndoRocker Erwin van Ligten.
Behalve een goeie drummer blijkt Cees ook over een geweldige stem te beschikken en vormt met gitarist Erwin een prima duo. De CD (up to you )is al in 2001 uitgebracht en ik vind het onbegrijpelijk dat dit totaal niets gedaan heeft. Waarschijnlijk een slechte of helemaal geen promotie .Jammer !!
Luister maar eens naar het prachtige Neil Young nummer A man needs a maid


of Steve Earl,s Forth worth Bleus

Forth Worth blues


Not Dead Yet

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Arthur,
Mooie nummers van de cd!
Is het mogelijk om een copie van deze cd van jou t ekrijgen.
Heb zelf de eerste cd van Kees Meerman, maar ben erg op zoek naar de tweede.
Misschien kan jij helpen?
Mvg Jacco

aart zei

Hallo Jacco

Hier komt hij:
Meerman & van Ligten (Up to You)
Veel plezier ermee.
Groetjes
Aart
http://rapidshare.com/files/173901846/meerman___van_ligten_up_to_you_.rar

aart zei

http://rapidshare.com/files/173901846/meerman___van
_ligten_up_to_you_.rar